Cum să combați oboseala în timpul carantinei – UleiCBD.ro

Cum să combați oboseala în timpul carantinei

Te simți obosit/ă, deși ai petrecut toată ziua acasă? Nu îți face griji - nu ești singur/ă. Oboseala poate apărea din mai multe motive: un stil de viață sedentar, prea mult timp petrecut în fața ecranelor, un nivel ridicat de stres, o dietă slabă și multe altele. Din păcate, toate acestea se reunesc în timpul carantinei, iar acest lucru ne poate lăsa să ne simțim mai apatici decât oricând.

Cu toate acestea, există câteva lucruri pe care le putem face pentru a remedia acest lucru, pentru a ne ajuta să vă menținem nivelul de energie în această perioadă de carantină.

 

Rămâi activ/ă

A face mișcare atunci când te simți obosit/ă tot timpul este cu siguranță o provocare. Cu toate acestea, este și unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face pentru corpul tău.

Potrivit unui studiu realizat de Universitatea din Georgia, angajarea în exerciții fizice regulate, de intensitate scăzută, poate crește nivelul de energie cu 20% și poate reduce oboseala cu până la 65%. Sigur, este posibil ca corpul tău să nu fie pregătit pentru un antrenament intens la sală (care oricum este probabil închisă). Cu toate acestea, poți găsi o mulțime de rutine ușoare de exerciții online, pe care le poți face acasă fără echipament.

 

Mănâncă sănătos

Să ronțăi niște chipsuri de cartofi în timp ce Netflix rulează în fundal poate fi un scenariu obișnuit în timpul carantinei. Cu toate acestea, nu este o idee bună să faci din asta un obicei. Ești ceea ce mănânci, la urma urmei.

În timp ce unele alimente asigură un nivel stabil de energie pe o perioadă mai lungă de timp, mâncarea nedorită face exact opusul. Alimentele prăjite și fast-food tind să fie bogate în grăsimi și sărace în fibre. Acest lucru încetinește digestia și, prin urmare, reduce viteza cu care nutrienții care stimulează energia intră în organism. Gustările zaharoase, pe de altă parte, îți vor oferi doar insulină temporară și o creștere a zahărului din sânge, urmată de un o scădere abruptă.

Deci, spune nu acelor chipsuri de cartofi și optează pentru o dietă echilibrată care să includă cereale integrale, verdeață cu frunze, semințe și nuci și carne slabă. Îți vor umple corpul cu substanțe nutritive și îți vor oferi energia de care ai nevoie pentru a trece peste zi.

 

Completează-ți dieta

Știm că a mânca corect nu este întotdeauna ușor. Acesta este locul în care suplimentele energetice te pot ajuta oferind corpului acel stimul nutritiv suplimentar de care are nevoie.

O posibilă explicație pentru consumul redus de energie ar putea fi faptul că îți lipsește o anumită vitamină. Deși s-ar putea să pară mai ușor să alegi o multivitamină, caută un singur supliment vitaminic pentru a te asigura că organismul tău primește exact ceea ce are nevoie. Unele vitamine și minerale care funcționează excelent pentru oboseală sunt vitaminele B, vitamina C, fierul, magneziul și zincul.

Dacă ai o scădere ușoară a nivelurilor de energie, ați putea alege un supliment energetic cu un singur ingredient. Îți recomandăm să folosești ierburi adaptogene, cum ar fi rădăcina Ashwagandha și Maca. Aceste plante medicinale au fost utilizate în medicina ayurvedică și chineză de secole pentru ameliorarea simptomelor oboselii. Alternativ, poți încerca și alte tipuri de suplimente care stimulează energia, cum ar fi extractul de Ginseng sau Bacopa.

Deși petrecem mult timp acasă, asta nu înseamnă că suntem destul de relaxați și liniștiți pentru a putea fi activi atunci când avem nevoie. Pentru a menține un echilibru natural în corp, uleiul CBD este răspunsul. CBD premovează homeostazia și îți oferă doza de relaxare și bunăstare de care ai nevoie pentru a te asigura că energia ta rămâne constantă în această perioadă.

 

Limitează cofeina

Cafeaua este o alegere rapidă și ușoară atunci când  începi să simți oboseala. Cu toate acestea, să te bazezi prea mult pe acesta ca un stimulent energetic nu este cea mai bună idee. Cafeaua întrerupe de fapt un neurotransmițător important numit adenozină care controlează nivelul nostru de energie. Acest lucru face ca organismul să nu se poată relaxa și ne menține într-o stare constantă de stres și oboseală. Mai mult, dacă bei prea multă cafea, mai ales la un moment nepotrivit, ea poate duce la oboseală suprarenală. Aceasta este o afecțiune în care corpul tău nu poate produce suficienți hormoni pentru a te ajuta să faci față stresului și te face să ai parte de mai multă anxietate și apatie.

Alte efecte secundare potențiale ale cafelei includ hipertensiunea arterială și problemele digestive. Deci, deși este în regulă atunci când o consumăm cu moderație, nu ar trebui să ne bazăm prea mult pe cafea pentru a ne stimula energia. încearcă să te limitezi la maximum 1-2 căni zilnic.

 

Hidratare

Motivul oboselii tale ar putea fi la fel de simplu ca și faptul că nu bei suficientă apă. Aproximativ 50% până la 60% din greutatea corporală este alcătuită din apă. Cu toate acestea, pierdem constant apă prin urină, transpirație și chiar respirație. Când nu avem suficiente lichide în corp, acest lucru ne poate face să ne simțim obosiți.

Nu aștepta până când îți este sete – asigură-te că bei apă în mod regulat pe tot parcursul zilei, cel puțin 8 căni pe zi.

 

Concluzie

Pas cu pas, îți poți schimba stilul de viață pentru a-ți ajuta corpul să se simtă mai energizat în aceste momente dificile. Odată ce începi să implementezi aceste sfaturi, vei observa cu siguranță o schimbare pozitivă foarte curând.

Rămâi în siguranță și îngrijește-ți corpul!