Cele mai bune arome terapeutice pentru somn și relaxare – UleiCBD.ro

Cele mai bune arome terapeutice pentru somn și relaxare

Aromaterapia poate fi o modalitate puternică de a-ți îmbunătăți calitatea somnului. Din cele mai vechi timpuri, uleiurile esențiale au fost remarcate pentru proprietățile lor de vindecare și, în ultimii ani, multe dintre efectele lor pozitive sunt susținute de ani de cercetare științifică.

De exemplu, un studiu controlat care analizează modul în care tămâia și lemnul de santal ar putea fi utilizate ca o modalitate sigură de a completa tiparele de somn a constatat că uleiul de aromaterapie poate reduce oboseala și poate îmbunătăți calitatea somnului.

Într-un alt studiu, cercetătorii au analizat modul în care vanilia și clementina scad stresul. Au măsurat efectele fizice ale modului în care aceste arome reduc tensiunea musculară pe lângă îmbunătățirea stării de spirit.

Chiar și în cele mai vechi timpuri, egiptenii se bazau pe scorțișoară și chiparos pentru a-și spori visele în timpul somnului. Aceste practici sunt folosite și astăzi. Studii, cum ar fi acest studiu de la Universitatea Northwestern, de exemplu, dezvăluie modul în care aceste mirosuri beneficiază creierul tău în timp ce dormi.

 

Lavandă

Lavanda este unul dintre cele mai bine cercetate remedii pentru somn. Deci, cum funcționează? Când inhalezi lavandă, creierul inițiază un răspuns pentru sistemul tău nervos.

Oamenii de știință au observat modul în care ritmul cardiac, tensiunea arterială și chiar temperaturile pielii s-au schimbat după ce voluntarii au inhalat parfumul. Au ajuns la concluzia că parfumul de lavandă facilitează relaxarea oamenilor.

 

Lămâie

Oamenii de știință au analizat, de asemenea, modul în care parfumul lămâii poate oferi alte câteva beneficii, inclusiv anxietatea redusă. Cercetătorii au analizat efectele aromoterapiei și la pacienții cu alergii.

Au ajuns la concluzia că parfumul de lămâie calmează alergiile pentru persoanele cu rinită alergică perenă, oferind un somn mai odihnitor. De asemenea, s-a demonstrat că lămâia reduce insomnia.

S-ar putea să dai trandafiri cuiva iubit, dar știai și despre nenumăratele beneficii ale trandafirilor în aromaterapie ? Uleiul de trandafir poate fi folosit chiar și pentru a ușura durerea. Tratează depresia și ușurează durerile fizice ale corpului, datorită abundenței de fenolici găsiți în el.

 

Vanilie

Vanilia, ca un alt exemplu, creează mediul ideal pentru somn. Acționează și ca un antidepresiv, oferindu-ți un somn mai profund și odihnitor.

Nu se oprește aici, cercetătorii au întocmit un studiu și o hartă a stării de spirit, examinând modul în care anumite mirosuri afectează starea de spirit. Au descoperit că parfumul bobului de vanilie îi face pe oameni mai fericiți și mai relaxați

 

Acestea sunt doar o mână de beneficii și modalități prin care aromoterapia te poate ajuta să dormi mai bine. Toate aromele menționate sunt alternative naturale fiabile la ceva pentru care altfel ai putea avea nevoie de o rețetă.

Aromaterapia funcționează, de asemenea, extrem de bine în combinație cu uleiul CBD. Ambele au proprietăți puternice de relaxare și pot promova un somn liniștitor și adânc. Tot ce trebuie să faci este să utilizezi ulei CBD înainte de rutina de culcare. Acesta îți va introduce o stare plăcută de relaxare și te va liniști, în timp ce aromaterapia îți va conferi un somn plăcut și adânc.